برچسب :: پشت‌پرده شیوه‌ جذاب فروش خودروسازان

پشت‌پرده شیوه‌ جذاب فروش خودروسازان




خودروسازان در روزهای اخیر شیوه‌های جذاب فروش اقساطی را پیاده کرده‌اند اما واقعیت آن است که برای برخی دیگر از خودروهایی که حاشیه بازار آنها تشدید شده، هیچ برنامه‌ عرضه‌ای وجود ندارد. به گزارش خبرنگار مهر، بازار خودرو ایران هم برای خود حکایتی دارد. خرید و فروش‌ها در بازار همچنان قفل است و خودروسازان هر چقدر دست و پا می‌زنند، نمی‌توانند آنگونه که دلشان می‌خواهد بازار را تحریک کرده و خودروهای در انبار مانده خود را به فروش برسانند؛ بازار هنوز روی خوشی به انبار خودروسازان نشان نداده؛ اما تولیدکنندگان تلاش دارند با دریافت پیش‌پرداخت‌ پایین، مشتری را نسبت به خرید خودرو تشویق کنند و سود مشارکتی جذاب را برای مردم درنظر گیرند. از سوی دیگر، وزارت صنعت، معدن و تجارت هم بر روی خودروسازان حساب باز کرده و بخش عمده‌ای از بار رشد صنعتی کشور را به دوش آنها انداخته است، حتی محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنان بر این موضوع پافشاری می‌کند که صنعت خودرو به عنوان یک پیشران باید مورد حمایت واقع شود و تا جایی که می‌شود، آن را حمایت کرد تا سهم اشتغالش از بین نرود و همچنان، پیشران تحقق رشد صنعتی و در معنایی کلان‌تر، رشد اقتصادی باقی بماند.

[1395/04/20 14:00]